Kom inte din tidning idag?

Vi beklagar att din tidning inte har levererats som den ska, och kommer att göra allt vi kan för att detta inte ska upprepas. Klicka på knappen/länken nedan för att anmäla utebliven tidning. 

Anmäl utebliven tidning

Saknar du inloggningsuppgifter? Då kan du anmäla utebliven tidning till kundservice 090-17 61 99, öppet måndag-fredag klockan 7-12.

Röda helgdagar är tidningsfria dagar då tidningen inte delas ut.

Att tänka på

Rätt adress

Det är viktigt att vi har rätt adressuppgifter för att du ska få din tidning, har du t.ex. ett lägenhetsnummer behöver vi det. När du är inloggad på ditt  konto så kan du se vilka adressuppgifter vi har. Är något felaktigt så kan du enkelt själv ändra dina uppgifter.

Postlåda märkt med namn

För att underlätta för den som delar ut tidningen så behöver namnet på den som står på prenumerationen även stå på postlådan.

Sommaradress

På vissa sommaradresser delar vi ut tidningen i samlingslådor där du, och dina prenumererande grannar, får hämta era tidningar. Till sommaradresser delar vi ut under perioden 15 maj–15 september.

Låst port

Om porten till hyreshuset där du bor är låst, kan distributören inte komma in med din tidning, och då lämnas tidningen oftast utanför dörren istället. Kontakta din hyresvärd för att säkerställa att budet kommer in på morgonen.

Sen tidning

Vi försöker alltid att leverera din tidning i rätt tid men ibland inträffar det saker som vi inte kan styra över, det kan exempelvis vara sent från vårt tryckeri, distributören kan bli sjuk och en vikarie måste kallas in eller så kan vädret ställa till det och göra att tidningen kommer senare än vanligt.

Utgivningsdagar

Normal utgivningsfrekvens är måndag till och med lördag.
Röda helgdagar är tidningsfria dagar.